چهارشنبه ۲۴ مرداد ۰۳


دنیای انیمیشن دنیایی پر از رمز و راز و هیجان است. فیلم های دنیای امروز را نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز تماشا می کنند. داستان هایی که در فیلم های سینمایی اتفاق می افتد یا اتفاقاتی که از شخصیت ها می گذرد، جالب و هیجان انگیز هستند. در ادامه 5 انیمیشن برتر سال 2024 را بررسی می کنیم. در این سریال منتظر انتشار سه تصویر هستیم و دو سریال ما منتشر شده است.

انیمیشن 1-Moana 2

در قسمت اول این انیمیشن دیدیم که موانا در مسیری دشوار قرار گرفت و به دنبال راهی برای پایان دادن به قحطی که کشورش را فراگرفته بود می‌گشت. او به دنبال قلب تفتی بود، الهه مادری که با وجود سختی های فراوان، فراوانی و فراوانی را به سرزمین آورد...

قسمت اول Moana در سال 2016 منتشر شد و توسط والت دیزنی ارائه شد. اما قسمت دوم چطور؟

قسمت دوم انیمیشن Moana در تاریخ 27 نوامبر 2024 اکران خواهد شد. این قسمت از انیمیشن توسط والت دیزنی تهیه شده است. موانا پس از دریافت تماس غیرمنتظره‌ای از اجدادی که به دنبال راهی است، سفری هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز را آغاز می‌کند. اما این بار، موانا راه دیگری را انتخاب می‌کند.

۲-انیمیشن پانداهای کونگ فو کار ۴

اگر اهل کارتون هستید، مطمئناً با جنگنده اژدها پوه پاندا آشنا هستید. در قسمت های قبلی شاهد سفر پو به جنگجوی اژدها بودیم، اما در این قسمت جدید، «پو مسئولیت رهبر معنوی دره صلح را بر عهده دارد. به همین دلیل پو به دنبال جنگجوی اژدها است. وارث..." "

خوشبختانه این قسمت از انیمیشن پاندای کونگ فو کار منتشر شده است و می توانید آن را تماشا کنید. جالب است بدانید که پاندای کونگ فوکار ۴ با ۴۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است.

3- حرکت جبار و تاریکی

انیمیشن Orion and the dark در مورد پسری است که از همه چیز می ترسد، اما در واقع شکارچی از زنبورها، امواج رادیویی، سگ ها و غیره می ترسد. اما بزرگترین ترس در حال حاضر در داستان ما ترس یا پنهان شدن برای همیشه است.

تاریکی در این انیمیشن به خوبی به تصویر کشیده شده است. پیشنهاد میکنم این انیمیشن رو ببینید.

4-انیمیشن من زشت است 4

انیمیشن 2024 Despicable Me در قسمت جدید تولید شد، گرو و لوسی تشکیل خانواده دادند و آنچه در تریلر مشاهده می شود، آنها در این قسمت صاحب فرزند می شوند، گرو با مینیون ها به یک ماجراجویی می رود. او منتظر مینیون ها و پیاده هاست...

انیمیشن Despicable Me نه تنها مورد علاقه کودکان است، بلکه بسیاری از بزرگسالان نیز آن را تماشا می کنند.

فیلم 5-گارفیلد

چه عاشق کارتون باشید یا نه، احتمالاً نام گارفیلد را شنیده اید. گربه نارنجی که لازانیا دوست دارد. گارفیلد در قسمت های مختلف به ماجراجویی های خود ادامه می دهد. اما همانطور که در تریلر اپیزود دیده می شود، "داستان ما را از دوران کودکی گارفیلد می برد تا زمانی که پدرش را ملاقات می کند..."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.